POSED

PracOvní SEtkání Dobrovolníků

Víkendová zábavně-vzdělávací akce, která navazuje na tradici studentských konferencí. Setkání aktivních studentů z různých studentských organizací z celé České republiky.

Připraveny jsou zajímavé workshopy a přednášky tematicky se dotýkající práce ve studentských organizacích (více o náplni aktuálního ročníku se dozvíte, když kliknete na daný termín).

Dostanete možnost propagovat svoji studentskou organizaci a seznámíte se s dalšími stejně bláznivými (a akčními) studenty. Budete se tak moci pochlubit svými úspěchy a inspirovat se od druhých.

Jako na každé akci ACSA si užijete také spoustu zábavy, budeme velmi intenzivně utužovat vztahy a spoustu dalších příjemných věcí.

Přihlašte se na POSED - Potěšující, Omlazující, Socializující, Energizující Dovolená

Výstupy

více

Termín: 11.11.2016 - 13.11.2016

Letos již šestý ročník POSEDu rozšířený o Kulatý stůl 1.0 SK RVŠ.

Studentská komora Rady vysokých škol si pro vás připravila diskuse na téma 

změny ve vysokém školství,

které budou probíhat v pátek (od 10:30 do 17:30) před zahájením klasického POSEDu, jak ho znáte.

Tématem POSEDu je:

Vzestup a pád studentských organizací - letos se zaměříme na životní cyklus studentských organizací a jeho fáze (od adekvátního a řízeného náboru nováčků, přes jejich zaučení, knowledge management či předávání zkušeností mezi členy, až po bezpečný a správně načasovaný odchod zkušených matadorů z organizace).


Těšíme se na vaši účast :)

Anotace připravovaných workshopů

Název: Rozvoj nováčků na maximum

Znáte ten pocit, že ty otázky nováčků jsou pořád stejné? Že i po týdnech “se hledají”, neví kudy kam nebo rovnou zmizí? Říkáte si, jak nejen odkrýt potenciál nově příchozích, ale jak jim pomoci dostat ze sebe to nejlepší, aby je to navíc bavilo? Pak jste tu správně, na našem workshopu si ukážeme jak navázat na první kroky, jak najít společnou řeč a roli, která bude novým členům sedět jako ušitá při zachování přínosu pro Vaši organizaci. Výstupem bude společně vytvořený seznam doporučených kroků, které by měl každý člen ujít.

Název: Lákání nováčků

Během workshopu si v malých pracovních skupinách navrhneme vlastní náborovou kampaň, kterou představíme ostatním účastníkům. Dále se podíváme na problematiku samotného náboru nováčků a jejich následný onboarding.

Název: První kroky nováčka v organizaci

Víte, jak představit asociaci a motivovat nováčky k největší aktivitě? Během workshopu První kroky nováčka v organizaci se dozvíte, jak prezentovat asociaci – tedy vlastní fungování, organizační strukturu, představení vedení a pozic a vysvětlíme si, jak adaptovat nábor nových členů. Dále se seznámíte s různými nástroji pro práci a propagaci a v neposlední řadě také jak zapojit newbies do pomoci při organizaci prvních akcí.

Název: Týmové role a kompetence studentské organizace

Hlavným cieľom workshopu kompetencie a role je predať skúsenosti starších členov mladším a ukázať im ako sa má správne robiť. V prvej časti workshopu budú popísané tímové role. Každý člen má určitú rolu v organizácií, my popíšeme najtypickejšie role v študentskej organizácie, ako sa dajú charakterizovať a rozpoznať, a ako sa jednotlivé role časom menia. Druhá časť workshopu bude zameraná na kompetencie študentskej organizácie. Aké kompetencie má organizácia smerom na vonkajšie okolité vzťahy: napríklad fundraising, komunikácia s univerzitou, inými študentskými spolkami. Aké majú napríklad práva a povinnosti pri komunikácií napríklad s rektorom. Ako sa menia jednotlivé kompetencie a úlohy v organizácií. Kedy nastal ten správny čas aby sa dostali k slovu aj mladší a mali určité práva a povinnosti. Bude popísané, ako si treba vyhladať náhradníka a ako mu predať know how a ostatné kompetencie. 

Název: Bez motivace to nepůjde

Workshop se zaměří na rozvoj schopnosti sebemotivace a objevení skrytého potenciálu. Zkusíme se podívat detailněji na to proč nám motivace někdy schází a co můžeme dělat pro její znovunalezení. Nezapomeneme ani na otázku jak motivovat druhé a udržet nasazení. Budeme se těšit na všechny, kteří se s námi vydají na cestu sebepoznání.

Název: Knowledge management

Jak se neztratit v informacích a jak si efektivně předat know how v organizacemi napříč generacemi? Jaké schopnosti by měl mít správný lídr? Co jsou to kmeny v organizaci a proč by vás to mělo zajímat? Jak spravovat interní dokumenty? Jaké nástroje a platformy můžeme použít ke správě interních dokumentů? Představení hlavních a dostupných nástrojů Google aplikací (Suite) a jejich využití v organizaci.




Organizační pokyny

Přihlásit se mohou i účastníci minulých  POSEDů. Nezapomeňte se o této akci zmínit i svým kamarádům ve vaší studentské organizaci.

Je možné zúčastnit se pouze sobotního programu (tzn. příjezd v pátek večer, odjezd v sobotu před večeří). Tato varianta je pro prvních 70 účastníků mladších 27 let zdarma! Účastníci, kteří v den POSEDu dovrší 27 let, hradí i za účast z pátku na sobotu poplatek 500 Kč (je to proto, že na tuto věkovou skupinu již bohužel nemůžeme čerpat dotační příspěvek). Uvítáme ale, když zůstanete až do nedělního oběda a absolvujete s námi i sobotní neformální večerní zábavu a nedělní program (tato varianta je pro všechny zpoplatněna částkou 500 Kč). 

Prosíme všechny, kteří mají zvláštní stravovací režim, ať nám dají vědět (například zatrhnutím políčka v přihlášce). Děkujeme.


Město a místo konání: Doubravník, Rekreační středisko PRUDKÁ
Adresa místa konání: Doubravník 256, 592 61 Doubravník
Časy konání:
  • 11.11.2016 od 10:00 do 23:59
  • 12.11.2016 od 0:00 do 23:59
  • 13.11.2016 od 0:00 do 13:00

Ceny:

  • 1 000,- Kč bez DPH (0%) ... Účast na POSEDu (pátek až neděle) pro starší 27 let (v den konání)
  • 500,- Kč bez DPH (0%) ... Účast na POSEDu (pátek až neděle)
  • 500,- Kč bez DPH (0%) ... Účast na POSEDu (pouze nedělní workshopy)
  • 500,- Kč bez DPH (0%) ... Účast na POSEDu (pátek a sobota) pro starší 27 let (v den konání)

Ceny pro studentské a některé akreditované kurzy jsou osvobozeny od DPH.

Pro akce platí závazné storno podmínky.

Přihlašování možné od 19.1.2016 do 4.11.2016
Přihlašování na tento termín již bohužel není z kapacitních důvodů možné. Aktuální termíny naleznete na stránce kurzu POSED.
Můžete nám také zanechat vzkaz, my se Vám ozveme, jakmile vypíšeme další termín kurzu.

Organizátoři akce

Ing. Jaroslav Švec, organizátor

Ředitel ACSA, zakladatel a dlouholetý předseda Studentské komory Akademického senátu VUT v Brně, mezinárodně certifikovaný projektový manažer (certifikát IPMA Level B®), lektor a poradce, bývalý viceprezident Společnosti pro projektové řízení, o.s. Má zkušenosti s řízením komplexních projektů v neziskové i komerční sféře a s přípravou mezinárodních dohod. Absolvent FIT VUT v Brně.

Telefon: +420541145255
E-mail: svec@acsa.cz

Mgr. Markéta Balatková, organizátor

Odborná pracovnice ACSA.

Telefon: +420541145258
E-mail: balatkova@acsa.cz

Ing. Martin Kašpárek, organizátor

organizátor akcí

Telefon: +420541145255
E-mail: kasparek@acsa.cz

Mgr. Aneta Novotná, organizátor

organizátorka akcí

Telefon: +420541145255
E-mail: novotna@acsa.cz

Bc. Radka Straková, organizátor

organizátorka akcí

Telefon: +420541145255
E-mail: strakova@acsa.cz

Alexandra Šujanská, organizátor

organizátorka akcí

Telefon: +420541145255
E-mail: sujanska@acsa.cz

Aktuálně

Termíny