Konflikty na pracovišti

Předcházení, zvládání a řešení konfliktů
Hlavním cílem vzdělávacího kurzu je seznámit účastníky s tím, jak se dá na konflikt nahlížet. Co konflikt vyvolává a jaké bývají subjektivní hodnocení konfliktních situací. Dále se zaměříme na dovednosti vedoucího týmu konflikty řešit pomocí vybraných technik mediace (popisný jazyk, zrcadlení, parafráze, aktivní naslouchání…). V poslední části se blíže podíváme na možnosti předcházení konfliktů užitím vhodných komunikačních metod.
- Nahlížet na konflikt z různých hledisek zainteresovaných stran.
- Řešit konflikt v týmu jako nestranný hodnotitel.
- Vhodnou komunikační strategií předcházet konfliktům.
Prezenční výuka, 1 den, 8 hodin
- Intra versus Inter personální konflikt
- Základní mediační techniky:
- Popisný jazyk
- Parafráze
- Zrcadlení
- Fáze tvorby skupiny
- Transakční model komunikace
Stále si nejste jistí, že ACSA je pro Vás tou nejvhodnější vzdělávací organizací? Nechte za nás mluvit naše zkušenosti a přečtěte si o našich kvalitách.
Nekupujete zajíce v pytli
Zveřejnili jsme pro Vás ukázku vzdělávacích materiálů, podívejte se, co od nás můžete čekat.