Organizační gramotnost

Nedaří se vám zorganizovat plánované akce bez stresu a konfliktů v týmu? Nebýváte vždy spokojeni s jejich realizací? Potřebujete se naučit správně určovat priority a vyvarovat se zbytečných chyb?
V dnešní době spousta pracovníků organizuje menší či větší akce. Často však nemají žádnou teoretickou průpravu a potřebné znalosti. Zkušenosti tedy nabývají za cenu omylů a chyb, které jsou sice poučné, v konečném důsledku však mnohdy zbytečné.
Kurz seznámí účastníky se základy organizování různých typů akcí (kulturní a sportovní akce, účast na veletrzích, teambuildingové pracovní akce, konference, stěhování, vzdělávací akce, větší jednání se zákazníkem či zainteresovanými stranami ad.) a komunikaci s lidmi při jejich realizaci.
- předejít nejčastějším chybám při organizaci akcí
- zorganizovat danou akci bez zbytečného stresu, časové tísně a rozepří s kolegy a spolupracovníky
1 denní 8 hodinový prezenční kurz, po kterém bude spuštěn 8 hodinový související e-learning na dobu cca 14 dní.
Úvod do problematiky, charakteristika pořádaných akcí
- komplexní pohled na realizaci akcíoblasti/témata, které je potřeba brát při přípravě akce v potaz
- praktické příklady z produkční praxe
Plánování a přípravy
- co všechno je potřeba na akcích plánovat
- jednoduché metody plánování akce (co – jak – kdy – s kým – za kolik – rizika)
- praktická cvičení zaměřená na rozplánování jednoduché akce dle zvoleného tématu
Ekonomika akce
- základní zásady finančního řízení akce
- základní pravidla práce s rozpočtem
- nákladová a příjmová stránka rozpočtu, kalkulace, varianty rozpočtu
- praktické cvičení zaměřené na zpracování rozpočtu zvolené akce
Právo a jednání s veřejnou správou
- právní aspekty realizovaných akcí
- praktické tipy z oblasti pracovního práva
- praktické tipy z oblasti občanského práva
- praktické tipy z oblasti autorského práva
Komunikace s vnějšími zainteresovanými osobami a marketing akcí
- analýza zainteresovaných stran a její praktické přínosy
- základy marketingu (segmentace – zacílení – umístění)
- klasické nástroje marketingových komunikací a nové trendy v marketingu
Jak organizovat lidi
- komunikace na projektu/ v rámci akce
- praktické tipy ke komunikčnímu plánu a komunikaci v týmu
- matice odpovědnosti (stanovování kompetencí v týmu)
- praktické metody týmové spolupráce
- základy motivace a stimulace týmu
- práce s dokumenty (pojmenování, archivace, sdílení, matice dokumentů)
Stále si nejste jistí, že ACSA je pro Vás tou nejvhodnější vzdělávací organizací? Nechte za nás mluvit naše zkušenosti a přečtěte si o našich kvalitách.
Nekupujete zajíce v pytli
Zveřejnili jsme pro Vás ukázku vzdělávacích materiálů, podívejte se, co od nás můžete čekat.
Poskytujeme slevy
- pro pracovníky státní správy a samosprávy, studenty kombinované formy, pedagogy s plným úvazkem na VŠ, SŠ či ZŠ, pracovníky NNO sleva 10 % z plné ceny kurzu,
- pro studenty prezenčního studia VŠ sleva 25 % z plné ceny kurzu.
Všechny slevy v procentech jsou počítány z částky bez DPH.
Jednotlivé slevy se nesčítají. V případě nároku na více slev Vám bude vypočtena nejvýhodnější cena.