Pořádání akcí

Nedílnou součástí studentského života jsou vedle přednášek, seminářů, zkoušek a zápočtů různé akce - majálesem, sportovními hrami či plesy počínaje, zážitkovými akcemi, workshopy a konferencemi konče. 

Organizace takových akcí nebývá vždy věc jednoduchá a je třeba se vypořádat s mnoha nástrahami od ekonomické stránky (tvorbu rozpočtu nebo získání finančních prostředků) přes autorská práva, až po správné fungování týmu (potřeba správně komunikovat a vyjednávat s různými lidmi, spolupracovat nebo například motivovat a vést své služebně mladší kolegy). To vše samozřejmě za splnění požadavků platné legislativy či pravidel vysoké školy. 

Jak vidíte, je toho balík, co správný „organizační matador“ musí znát. Proto vám nabízíme pomocnou ruku i zde. Spoustu věcí vás naučíme jednak na kurzu Zásady úspěšného pořádání studentských akcí, dále můžete využít našeho bezplatného výpůjčního servisu (vysílačky, plátno, drobná technika) anebo nás přímo vtáhnout do organizace vlastní akce. ACSA je tady pro vás!

Co se týče autorských práv….

Autorská díla jiných využíváme při pořádání veřejných akcí (plesy, filmová promítání, hudební festivaly či jiné příležitosti), při vydávání studentského časopisu, provozování rádia, při psaní vlastní bakalářské, diplomové nebo disertační práce či například při použití shotu z YouTube v klipu studentské organizace atd.

Nástrah autorskoprávních vztahů je mnoho! Rádi vás do nich zasvětíme! Nemusíte hned absolvovat celý kurz Ochrana autorských práv v prostředí digitální revoluce (ačkoliv by se vám mnohé věci určitě hodily), můžete také využít bezplatného poradenství v této oblasti. Rádi vás zkontaktujeme s odborníkem na oblast, která vás trápí, abyste měli celou akci ošetřenou, jak se patří.